Synd å si det, men..

Jeg savner faktisk Blogspot. Jeg skjønner ikke at dere WordPressere kan holde ut! Jeg blir i hvert fall gal av å ikke kunne gjøre noen endringer i designet. Bare det å få byttet farger, endret skrifttype osv. hadde hjulpet så mye på. Jeg innser at jeg savner å kunne styre på og endre så mye jeg vil. Faktisk savner jeg det mer enn jeg hadde trodd. 

Er det nå jeg skal si at jeg går tilbake til den gamle bloggen? Jeg vurderer det, men jeg er jammen ikke sikker.

WordPress eller Blogspot? Hva velger jeg?

Nå er det leksetid (hadde nesten glemt hvor mye jeg hater det.) Snakkes!

EDIT: BEKLAGER AT JEG ER EN VIMS, MEN NÅ HAR JEG ENDELIG BESTEMT MEG FOR Å GÅ TILBAKE TIL BLOGSPOT. FØLG MEG GJERNE DER OGSÅ! 😀 (Omg, en smiley. Første og siste gang)

8 Comments

Filed under Random

8 responses to “Synd å si det, men..

  1. Jeg liker wordpress jeg. Designbiten tok liksom alt for mye tid da jeg hadde på blogg.no så fokuse ble neste mer på det enn det ble på selve bloggen, så det er litt deilig å slippe også.

  2. engeset

    Jeg liker kontrollpanelet til WordPress. men ja jeg savner å kunne bytte på alt, men jeg har desverre glemt hvordan man fikser ting i bloggspot nå så jeg prøver å leve under header og styr :p
    Men må si wordpress er bedre på design enn bloggspot og blogg.no meeen igjen så er det vel opp til hvor mye HTML og CSS du kan.

  3. Kom tilbakee, blogspot saknar deg! 😀

  4. sv: Ja, til meg og ;D

    Humm…. Jeg vurderer å bytte til blogspot, men det er så mye styr med overføring av lesere osv! :/

  5. Sv: haha, skulle gjerne utsatt det jeg også, men jeg får like mye lekser hver dag så det går ikke 😛

  6. Blogspot 🙂 Men min er litt ødelagt nå :S Vet ikke hva som har skjedd.

  7. Sv; haha, jeg har heller aldri vinnerflaks.. 😦 Men bedre lykke neste gang!

    Jeg liker veldig godt wordpress. Faktisk bedre enn blogspot.. 🙂 Jaja, bloggen din er nydelig uansett om du har blogspot eller wordpress så det betyr egentlig ikke så mye hva du velger. 😀 Håper du har hatt en kjempe fin helg!

  8. har aldri vært på blogspot, så jeg tror jeg holder kjeft :- ) likte blåggen din! ja, med “å”.

Leave a Reply

