You can’t stay here

Jeg føler meg naken uten iTunes. Det er der jeg 90 % av tiden hører på musikk. Jeg har både Spotify og YouTube disponibelt, men iTunes vil alltid være favoritten. Oversikt!

Jeg har tenkt å skaffe meg en firewirekabel og føre over mange av godsakene fra den gamle Macen til den nye, for nå er det ganske tomt for både bilder og filer generelt. Her kommer er par bilder jeg la inn og redigerte i dag. Hurra for at jeg for en gang skyld ikke bruker andres bilder.

Hvor hører dere på musikk?

7 Comments

Filed under Random

7 responses to “You can’t stay here

  1. fuzzycupcake

    for ikke å bli gal! 🙂

  2. hører på musikk overalt, pc, ipod og stereoanlegg. angående bloggen min vet jeg ikke om den er tilbake for å bli enda :p

  3. iTunes ❤
    Går ofte i Spotify, men iTunes er best når alt kommer til alt.

  4. Jeg hører i spotify! men Jonathan kan ryke…
    Kult bilde 🙂

  5. Marit

    Etter dataen ble brutalt rensket for absolutt alt holder jeg meg til Spotify. Aner ikke hva jeg skal gjøre den dagen jeg trenger iPoden igjen og den er tom.

  6. engeset

    Uten spotify er jeg død!

  7. youtube for tiden.

Leave a Reply

