Hurra

Da sitter jeg her med min splitter nye Macbook! Hadde jeg vært rik på penger hadde jeg kjøpt meg en Macbook Air i tillegg. Eller en stasjonær med gigantisk skjerm. Etter å ha prøvd Mac vil jeg aldri mer gå tilbake til PC. Andre med samme mening? Nå må jeg bare føre over en del bilder, sanger og filmer fra den “gamle” macen så er jeg så og si i boks. MSN og alt det der er allerede klart.

I og med at dette er en “skoleMac” burde jeg kanskje hatt den med meg på skolen (selv om det egentlig ikke er nødvendig.) Men jeg vet rett og slett ikke om jeg tør. Ikke faen om noen skal få stjele denne fra meg. Da tar jeg livet av meg selv. Best å være på den sikre siden.

Hvilken datamaskin har dere?

Heftig at jeg klarer å skrive et såpass langt innlegg om Mac og PC og sånn.

16 Comments

Filed under Random

16 responses to “Hurra

  1. mskjelbred

    Jeg har en ekstremt dårlig hp(skole-pc) som vi måtte kjøpe. Ikke bare er den dårlig fra før av, nå har de tatt fra oss administrator-rettighetene i tilllegg. Har også en 17-tommers hp, men den funker ikke og jeg vet ikke om det er verdt å sende den inn til reparasjon.

  2. sv: takk 🙂 Jaa, det var litt synd..

    Ååh, får dere mac på skolen?!! Heldiggriser! Vi får dårlige dell’er vi :/

  3. Heldiggris 😀

    Sv: ja, tror jeg har sett henne med dem. Da hun har på en joggebukse-ish bukse eller noe? De er i alle fall supersøte 😀

  4. Synes egentlig ikke mac er så bra som alle skal ha det til :p Hvertfall ikke til den prisen! Hvorfor mener du at den er så mye bedre enn alle andre pcer? 🙂

    • Jeg har hatt både PC og Mac. Før jeg gikk over til Mac hadde jeg masse problemer med trege dataer, programmer som ikke funket, at den ble overopphetet og slo seg av, bråk fra vifta, virus etc. De problemene har jeg ikke hatt med Mac og jeg synes generelt at det er et bedre alternativ. Og så liker jeg designet og selve “programmene” bedre.

  5. Jeg har en Acer Aspire One, også har jeg en Acer laptop i vanlig størrelse sammen med kjæresten!

  6. De er fine, men liker de i velvet bedre 😀 Me wants!

  7. Sv: Haha, det er garantert sånn at de skjønner hva kameraer er 😛 Det er litt kult egentlig 😀

    Jeg har MacBook! Av den eldre klassen da, men jeg elsker han like mye, kanskje enda mer, enn om han var ny 🙂 Jeg kommer til å gråte fælt om noe hadde skjedd med han for å si det sånn 😦
    Ikke ta den med på skolen med mindre du må! En gang tok jeg med min på skolen, venninna mi dytta uheldigvis kakaoen over hele Macen! Og jeg grååååt. Fy fanken, det kjentes ut som noen hadde drept broren min eller noe! Akkurat da føltes det sånn. Men vi sendte den til Mac-legen da, også ble han bedre. Men stakkar allikevel!
    Uff, nei, hold den hjemme du, låst inn i et skap eller noe 🙂

  8. Johanne

    jeg er veldig enig. mac er best!! 🙂

  9. Jeg liker nok ikke mac jeg, heheheh. Har brukt mac helt siden 6.klasse, bestevenninnen min sitt hus er nemlig utstyrt med hele 10 macer, så. MEN, jeg har aldri blitt vanct til det uansett, hehe 🙂

  10. Hadde en Acer Aspire, men den er på rep nu ;o

  11. JEG VIL OGSÅ HA MAC!!!!! Kanskje jeg bruker konfirmasjonspengene på en? Hvem vet.

    Jeg har en fra ”advent”.. helt sykt ukjent merke, som jeg aldri hadde hørt om før jeg fikk den her. Den funker bra da, men den har helt sykt dårlig batteri! Det varer kanskje et kvarter uten lader, så jeg må alltid ha med meg lader, og kan ikke akkurat ta med meg noe sted.

Leave a Reply

