José González – Teardrop

Vakre bilder  fra http://www.weheartit.com

Vakker sang

14 Comments

Filed under Random

14 responses to “José González – Teardrop

  1. Nydelige bilder !

  2. Johanne

    nydelig 🙂 du er så flink til å finne så flotte bilder!!

  3. Nydelige bilder, og absolutt nydelig sang 🙂

  4. Dødsfine bilder!

  5. Det finnes så utrolig mange flotte bilder på weheartit!

  6. mskjelbred

    Fiiiine!

  7. Sv: Ånei, da er det jo mindre sjanse for meg! Menneh, siden jeg er med i konkurransen også, så er det jo litt mindre sjanse for deg og. Så da går det opp i opp! 😛

  8. Anne

    Vann er så fint 🙂

  9. mskjelbred

    Sv: Krysser fingrene for at det er midlertidig? 🙂

  10. Sv; Tusen takk! Ja, jeg som har tatt bilde. Tok på selvutløser. 😉

    Woow! Jeg ble helt målløs når jeg så bildene. Utrolig fine! 🙂

  11. Elsker José González :))

Leave a Reply

